lørdag den 22. oktober 2011

Kunst, Mad og Vin - Stig Bräuner Munk

I går fredag 21. Oktober 2011 mellem 14.00 -16.00 var der fernisering på Kunst, Mad og Vin festivalen i Falkonér på Frederiksberg (Udstillingen lukker i morgen søndag - så du kan stadig nå det) - Du finder alle infos hér

En udstilling som jeg har set meget frem til, men i går var ikke min dag - så istedet  udstyrede jeg et par ivirige kunstreportere med mit kamera, ferniseringsbilletter  og hilsner - og fro de drog afsted og helt høje i hatten da de kom retur.  Senere her i weekenden bliver det Cattepigen og hendes venner, som tager turen - og de glæder sig. Så her kommer de første ferniseringsbilleder med Happy Human og Ko værker af billedkunster Stig Bräuner Munks kunstudstilling og seneste værker.


Billedkunstner Stig Bräuner Munk © By Design Á la Camara

Happy Human og Ko af Billedkunstner Stig Bräuner Munk © By Design Á la Camara

Happy Human og Ko af Billedkunstner Stig Bräuner Munk © By Design Á la Camara

Happy Human og Ko af Billedkunstner Stig Bräuner Munk © By Design Á la Camara

Minikunstreporter DJ Razzer iblandt Happy Human og Ko værkerne af Billedkunstner Stig Bräuner Munk © By Design Á la Camara

I kommer til at at høre meget mere om kunst og mere i dybden - det kommer til at ske hos Danske Indretningsblogs (DIB), hvor jeg fremover vil være fast gæsteskribent ca. 1. gang om mdr. - et samarbejde som jeg ser rigtig meget frem til og hvis du ikke allerede er medlem hos DIB på bloggen eller via Facebook - så skynd dig at melde dig til. For der kommer til at ske rigtige mange fremtidige tiltag til gavn og glæde for mange.



Mille

Ingen kommentarer: